Pop-nick
– alla tillfällen är värda att göra speciella –

Dejtkvällen, möhippan, babyshowern, företagsfesten, brunch med vännerna, födelsedagsmyset, bröllopsdagen, förlovningen, släktträffen, – alla tillfällen är värda att göra speciella. Eller varför inte bara unna er något extra? Inomhus eller utomhus
– ni bestämmer.

vi erbjuder pop-nick…

…där ni enkelt väljer ett färg- eller festtema och gästantal. Därefter kommer vi överens om plats, och vi dukar upp en lyxig, vacker och oförglömlig picknick.
Ni kan själva välja att ta med egen mat och dryck, eller ta hjälp av oss med fika, alternativt där vi anlitar en mycket omtyckt cateringfirma.

Pop-nick för två 1349 kr
299 kr per extra gäst

Samtliga Pop-nicks innehåller: bord, filtar, kuddar, mattor, underlägg, dekor, silkes och/eller torkade blommor, en mindre bluetooth högtalare, porslin, servetter, bestick, glas, upp- och nedrigg samt att vi tar med ihopplockade sopor.
Leveranskostnad tillkommer.

Kontakta för bokning

FAQ Pop-nick

Kan vi hyra Pop-nicken som en del av dekoren till vår fest?

Självklart! Det är ett fint inslag i bröllopet, privat- eller företagsfesten. Vi kan även justera den så ni inte får med tallrikar, bestick och glas, om Pop-nicken enbart är en del av dekoren och mer utav en ”mysyta” för gästerna. 

Mellan vilka tider kan vi beställa Pop-nicken?

Det väljer ni på egen hand, förutsatt att vi är tillgängliga den önskade dagen

Vad gör vi om det regnar?

Vi har pop up-tält att hyra ut vid regn. Dock kan vi ej sätta upp dessa vart som helst. Ibland kan man behöva byta plats.
Man kan även flytta in Pop-nicken inomhus alternativt bokar vi om dagen. 

Hur många gäster kan vi vara?

Vi kan lösa det mesta, återkom om gästantal innan ni bokar. Man behöver boka för minst 1 gäst.

Vad händer om något går sönder?

Vi debiterar inköpspris för ev borttappade ting eller om något av de vi hyr ut går sönder

Kan ni ordna med mat?

Vi samarbetar med Cajsa’s kök när det kommer till catering i Uppsala och Stockholm med omnejd

Kan ni ordna med dryck?

Vi kan ordna alkoholfri dryck, men de flesta väljer att ta med egen dryck till sin Pop-nick

Vilka städer dukar ni upp i?

Vi utgår från Uppsala, men levererar till Uppsala, Stockolm, Gävle, Västerås m.fl. Återkom med vart ni tänkt er, så ska vi se vad vi kan ordna!

När börjar ni duka upp?

Det beror på hur förutsättningarna ser ut. Men har ni bokat er Pop-nick till 12.00, så är vi klara strax innan.

Hur fungerar det på plats?

Vi möter er när ni anländer och lämnar er så snart vi stämt av att allt känns bra för er del. Vi lämnar instruktioner om hur högtalaren fungerar i pappersformat, en lista på det som är medtaget till er Pop-nick och kontaktlista om det skulle vara något undertiden er Pop-nick pågår.

Kan ni duka upp på vilka platser som helst?

Nej, vi måste ha tillgång med bil till platsen då det är en hel del som ska tas med. Innan ni bokar kan vi komma överens om placering, så ni är bekväma med valet av yta.
Vi kan även behöva ändra platsen när vi riggar upp, OM det pågår något annat på den ytan. I det fallet placerar vi Pop-nicken i närheten.
Arthy har slutgiltiga beslutet i exakt vart vi placerar Pop-nicken, då vi behöver ta hänsyn till naturen, ev människor runtomkring, lagar och regler.

Hur långt innan behöver vi boka?

Vi rekommenderar att ni bokar i god tid innan. Dubbelkolla med oss om ert önskade datum är ledigt

Kan vi förlänga tiden för Pop-nicken?

Absolut, vi kan förlänga er Pop-nick om ni önskar mot en tilläggskostnad

Kan ni ordna med mer dekor etc?

Absolut! Se våra tillvals tjänster nedan till Pop-nicken

Tillvalsprodukter
Sommarspel – Fruktfat – Godis – Fika – Catering – Alkoholfri dryck – Ljusslingor – Pompoms – Blomsterarrangemang – Ballonger – Tårta – Fotograf